Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.MALUSZKI.PL

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.maluszki.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.
  3. Każdy Użytkownik korzystający z usług sklepu internetowego zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy:
  • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
  • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
  • ustawy Kodeks cywilny,
  • inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE

  1. Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający kontakt z Usługodawcą.
  2. Formularz rejestracji – formularz umożliwiający założenie Konta.
  3. Formularz zamówienia – formularz umożliwiający złożenie zamówienia.
  4. Klient – osoba składająca zamówienie i zawierająca Umowę Sprzedaży.
  5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Konto – indywidualne konto Klienta w systemie sklepu, regulowane odrębnym regulaminem jako nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
  7. Produkt – treść cyfrowa dostępna w Sklepie.
  8. Regulamin – niniejszy dokument.
  9. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.maluszki.pl.
  10. Sprzedawca / Usługodawca – Konrad Rudnicki Solutions, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485, REGON: 8992921485, e-mail: maluszkipolska@gmail.com, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. System opinii – usługa umożliwiająca wystawianie opinii przez Klientów.
  12. Umowa sprzedaży – umowa zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  13. Treści cyfrowe – dane dostarczane w formie cyfrowej.
  14. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sklep.
  15. Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usług Sklepu.
  16. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  17. Operator płatności - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. (Przelewy24)
  18. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 3

PRODUKTY I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów drogą elektroniczną. 
    Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Wszystkie oferowane produkty są nowe i wolne od wad.
  3. Informacje o produktach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  4. Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  5. Cena widoczna przy produkcie w chwili składania zamówienia jest ceną wiążącą.
  6. Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza pozostałymi wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
  7. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja konta.
  8. Złożenie zamówienia oznacza akceptację Regulaminu.
  9. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  10. Elektroniczna forma dostawy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia jest jedyną dostępną opcją dostawy w sklepie i jest w pełni darmowa. 
  11. Kontakt ze sprzedawcą dostępny jest pod adresem e-mail: maluszkipolska@gmail.com lub pod adresem Wałbrzyska 61b, 52-314 Wrocław. 

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia umowy dochodzi po złożeniu zamówienia przez Klienta.
  2. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie zamówienia drogą e-mailową.
  3. Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  4. Potwierdzenie zawiera m.in.:
  • podsumowanie zamówienia,
  • pouczenie o prawie odstąpienia od umowy,
  • niniejszy Regulamin.
Klient otrzymuje dowód zakupu drogą elektroniczną. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 

§ 5

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. W sklepie internetowym Maluszki.pl dostępne są następujące formy płatności:

    • przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy,

    • płatność elektroniczna, w tym szybkie przelewy oraz płatności kartą płatniczą (Visa, Mastercard).

  2. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, należy dokonać wpłaty na poniższy rachunek bankowy:

    • Numer rachunku: 44 1140 2004 0000 3502 8572 0780

    • Odbiorca: Konrad Rudnicki Solutions

    • Tytuł przelewu: „Zamówienie [numer zamówienia]”

  3. Obsługę płatności elektronicznych, w tym szybkich przelewów oraz płatności kartą (Visa, Mastercard), świadczy zewnętrzny operator płatności: PayPro S.A. (Przelewy24), zwany dalej Operatorem Płatności.

  4. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku płatności elektronicznych i kartą płatniczą, momentem zaksięgowania jest otrzymanie potwierdzenia od Operatora Płatności.

  5. W przypadku konieczności zwrotu środków, zwrot zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, z którego skorzystał Kupujący, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu. Kupujący nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem.

  6. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6

DOSTAWA PRODUKTU

  1. Dostawa Produktu (w sklepie wyłącznie produktów cyfrowych) realizowana jest poprzez jego udostępnienie w formie elektronicznej – do pobrania z konta Klienta lub poprzez przesłanie linku umożliwiającego jego pobranie na adres e-mail Klienta.
  2. Dostawa Produktu następuje niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Klienta, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty.
  3. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

§ 7

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą – z zastrzeżeniem wyjątków określonych w § 8 – w terminie 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • w przypadku zakupu rzeczy – od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie towaru;

  • w przypadku zakupu wielu rzeczy dostarczanych osobno – od dnia objęcia w posiadanie ostatniego z towarów;

  • w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący uprzywilejowany powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. wiadomość e-mail lub pismo przesłane pocztą), korzystając z danych wskazanych w § 2 Regulaminu. Można w tym celu wykorzystać wzór formularza odstąpienia od umowy (załączony na końcu Regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji przed jego upływem.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru droższego niż oferowany standardowy sposobu dostawy), niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany w taki sam sposób, jakiego użył Kupujący uprzywilejowany przy pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu – w każdym przypadku bez dodatkowych opłat.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta. 
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać drogą elektroniczną na adres: maluszkipolska@gmail.com
  4. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

§ 8

 

 

WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

§ 9

REKLAMACJE, GWARANCJA, ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ ORAZ OGRANICZENIA EKSPORTOWE

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą zakupionego Produktu lub funkcjonowania Sklepu. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, numer zamówienia oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.

  2. Produkty oferowane w Sklepie objęte są odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu zgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

  3. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności produktu z umową, który istniał w chwili dostarczenia produktu lub ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.

  4. Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru/usługi/treści cyfrowej z umową w terminie 2 lat od dnia dostarczenia produktu.

  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedawcę.

  6. Reklamacje można składać:

    • drogą elektroniczną na adres: maluszkipolska@gmail.com

    • pisemnie na adres: ul. WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW

    • reklamowany towar (jeśli dotyczy) należy przesłać na adres: ul. WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW

  7. W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – zgodnie z przepisami prawa. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  8. Produkty oferowane w Sklepie są przeznaczone do użytku na terenie Polski. Sprzedawca zastrzega możliwość ograniczeń eksportowych dla wybranych produktów i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne ograniczenia wynikające z przepisów prawa obowiązujących poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 10

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Konrad Rudnicki Solutions, WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://maluszki.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11

§ 11

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umowy sprzedaży rozpatrywane będą przez właściwy sąd powszechny.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu.



Załącznik do niniejszego Regulaminu - Wzór odstąpienia od umowy

 

📎 ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(wypełnij i odeślij tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

Konrad Rudnicki Solutions
ul. Wałbrzyska 61b, 52-314 Wrocław
NIP: 8992921485
E-mail: maluszkipolska@gmail.com

Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu:

  • Nazwa produktu: ...............................................................
  • Nr zamówienia: ………………………………………………..
  • Data zawarcia umowy: ...............................................................
  • Imię i nazwisko Konsumenta: ...............................................................
  • Adres Konsumenta: ...............................................................
  • Adres e-mail Konsumenta: ...............................................................

Podpis Konsumenta: ..............................................

Data: ..........................................




 

Regulamin newslettera

Maluszki.pl

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.

SPIS TREŚCI

  • § 1 Definicje

  • § 2 Newsletter

  • § 3 Reklamacje

  • § 4 Dane osobowe

  • § 5 Postanowienia końcowe


§ 1 DEFINICJE

  • Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

  • Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Maluszki.pl, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach.

  • Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).

  • Sklep – sklep internetowy Maluszki.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://maluszki.pl

  • Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

  • Usługobiorca uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

  • UsługodawcaMaluszki.pl - Konrad Rudnicki Solutions, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485, REGON: 8992921485, e-mail: maluszkipolska@gmail.com, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


§ 2 Newsletter

  • Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.

  • Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.

  • Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.

  • Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.

  • W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.

  • W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.

  • Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: maluszkipolska@gmail.com

  • Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.


§ 3 Reklamacje

  • Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: maluszkipolska@gmail.com

  • Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:

  • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;

  • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;

  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

  • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.


§ 4 Dane osobowe

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

  • Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  • Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.

  • Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:

    • Usługobiorca wypisze się z Newslettera;

    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;

    • zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy.

  • Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:

    • dostępu do swoich danych osobowych,

    • ich sprostowania,

    • usunięcia,

    • ograniczenia przetwarzania,

    • przeniesienia danych do innego administratora, a także prawo:

    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

  • W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.

  • W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


§ 5 Postanowienia końcowe

 1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.


2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed dniem jej wejścia w życie. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie w terminie wskazanym w komunikacie wysłanym do Usługobiorców.