REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy www.maluszki.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.
- Każdy Użytkownik korzystający z usług sklepu internetowego zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy Kodeks cywilny,
- inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE
- Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający kontakt z Usługodawcą.
- Formularz rejestracji – formularz umożliwiający założenie Konta.
- Formularz zamówienia – formularz umożliwiający złożenie zamówienia.
- Klient – osoba składająca zamówienie i zawierająca Umowę Sprzedaży.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto – indywidualne konto Klienta w systemie sklepu, regulowane odrębnym regulaminem jako nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
- Produkt – treść cyfrowa dostępna w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.maluszki.pl.
- Sprzedawca / Usługodawca – Konrad Rudnicki Solutions, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485, REGON: 8992921485, e-mail: maluszkipolska@gmail.com, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- System opinii – usługa umożliwiająca wystawianie opinii przez Klientów.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Treści cyfrowe – dane dostarczane w formie cyfrowej.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sklep.
- Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usług Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Operator płatności - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. (Przelewy24)
- Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 3
PRODUKTY I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Sklep prowadzi sprzedaż produktów drogą elektroniczną.
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Wszystkie oferowane produkty są nowe i wolne od wad.
- Informacje o produktach nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Cena widoczna przy produkcie w chwili składania zamówienia jest ceną wiążącą.
- Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza pozostałymi wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
- Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja konta.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację Regulaminu.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Elektroniczna forma dostawy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia jest jedyną dostępną opcją dostawy w sklepie i jest w pełni darmowa.
- Kontakt ze sprzedawcą dostępny jest pod adresem e-mail: maluszkipolska@gmail.com lub pod adresem Wałbrzyska 61b, 52-314 Wrocław.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia umowy dochodzi po złożeniu zamówienia przez Klienta.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie zamówienia drogą e-mailową.
- Umowa zostaje zawarta w momencie przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Potwierdzenie zawiera m.in.:
- podsumowanie zamówienia,
- pouczenie o prawie odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
W sklepie internetowym Maluszki.pl dostępne są następujące formy płatności:
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
płatność elektroniczna, w tym szybkie przelewy oraz płatności kartą płatniczą (Visa, Mastercard).
-
-
W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, należy dokonać wpłaty na poniższy rachunek bankowy:
-
Numer rachunku: 44 1140 2004 0000 3502 8572 0780
-
Odbiorca: Konrad Rudnicki Solutions
-
Tytuł przelewu: „Zamówienie [numer zamówienia]”
-
-
Obsługę płatności elektronicznych, w tym szybkich przelewów oraz płatności kartą (Visa, Mastercard), świadczy zewnętrzny operator płatności: PayPro S.A. (Przelewy24), zwany dalej Operatorem Płatności.
-
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku płatności elektronicznych i kartą płatniczą, momentem zaksięgowania jest otrzymanie potwierdzenia od Operatora Płatności.
-
W przypadku konieczności zwrotu środków, zwrot zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, z którego skorzystał Kupujący, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu. Kupujący nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6
DOSTAWA PRODUKTU
- Dostawa Produktu (w sklepie wyłącznie produktów cyfrowych) realizowana jest poprzez jego udostępnienie w formie elektronicznej – do pobrania z konta Klienta lub poprzez przesłanie linku umożliwiającego jego pobranie na adres e-mail Klienta.
- Dostawa Produktu następuje niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Klienta, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
§ 7
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą – z zastrzeżeniem wyjątków określonych w § 8 – w terminie 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
-
w przypadku zakupu rzeczy – od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie towaru;
-
w przypadku zakupu wielu rzeczy dostarczanych osobno – od dnia objęcia w posiadanie ostatniego z towarów;
-
w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący uprzywilejowany powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. wiadomość e-mail lub pismo przesłane pocztą), korzystając z danych wskazanych w § 2 Regulaminu. Można w tym celu wykorzystać wzór formularza odstąpienia od umowy (załączony na końcu Regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji przed jego upływem.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru droższego niż oferowany standardowy sposobu dostawy), niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany w taki sam sposób, jakiego użył Kupujący uprzywilejowany przy pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu – w każdym przypadku bez dodatkowych opłat.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można przesłać drogą elektroniczną na adres: maluszkipolska@gmail.com
- Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
§ 8
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 9
REKLAMACJE, GWARANCJA, ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ ORAZ OGRANICZENIA EKSPORTOWE
-
Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą zakupionego Produktu lub funkcjonowania Sklepu. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, numer zamówienia oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
-
Produkty oferowane w Sklepie objęte są odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu zgodności towaru z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
-
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności produktu z umową, który istniał w chwili dostarczenia produktu lub ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.
-
Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru/usługi/treści cyfrowej z umową w terminie 2 lat od dnia dostarczenia produktu.
-
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedawcę.
-
Reklamacje można składać:
-
drogą elektroniczną na adres: maluszkipolska@gmail.com
-
pisemnie na adres: ul. WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW
-
reklamowany towar (jeśli dotyczy) należy przesłać na adres: ul. WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW
-
-
W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – zgodnie z przepisami prawa. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Produkty oferowane w Sklepie są przeznaczone do użytku na terenie Polski. Sprzedawca zastrzega możliwość ograniczeń eksportowych dla wybranych produktów i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne ograniczenia wynikające z przepisów prawa obowiązujących poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 10
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Konrad Rudnicki Solutions, WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://maluszki.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
§ 11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umowy sprzedaży rozpatrywane będą przez właściwy sąd powszechny.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu.
Załącznik do niniejszego Regulaminu - Wzór odstąpienia od umowy
📎 ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(wypełnij i odeślij tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Konrad Rudnicki Solutions
ul. Wałbrzyska 61b, 52-314 Wrocław
NIP: 8992921485
E-mail: maluszkipolska@gmail.com
Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu:
- Nazwa produktu: ...............................................................
- Nr zamówienia: ………………………………………………..
- Data zawarcia umowy: ...............................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta: ...............................................................
- Adres Konsumenta: ...............................................................
- Adres e-mail Konsumenta: ...............................................................
Podpis Konsumenta: ..............................................
Data: ..........................................
Regulamin newslettera
Maluszki.pl
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
-
§ 1 Definicje
-
§ 2 Newsletter
-
§ 3 Reklamacje
-
§ 4 Dane osobowe
-
§ 5 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
-
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
-
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Maluszki.pl, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach.
-
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
-
Sklep – sklep internetowy Maluszki.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://maluszki.pl
-
Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
-
Usługobiorca uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
-
Usługodawca – Maluszki.pl - Konrad Rudnicki Solutions, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: WAŁBRZYSKA 61b, 52-314 WROCŁAW, NIP: 8992921485, REGON: 8992921485, e-mail: maluszkipolska@gmail.com, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 2 Newsletter
-
Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
-
Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
-
Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
-
Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
-
W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
-
W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
-
Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: maluszkipolska@gmail.com
-
Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
§ 3 Reklamacje
-
Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: maluszkipolska@gmail.com
-
Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
-
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
-
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
-
Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
-
Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
-
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
-
zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy.
-
-
Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora, a także prawo:
-
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
-
-
W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
-
W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 5 Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed dniem jej wejścia w życie. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie w terminie wskazanym w komunikacie wysłanym do Usługobiorców.